2010. november 29., hétfő

Adam

- Majd biztos kérek neked. Szerintem is. Hülye vagy te. - Szóltam a lány után. Most komolyan azt várja ,hogy majd hozogatok neki? ezt itt baszta el. Akkor nem lesz igazolása. Amúgy se maradok itt. Na jó itt kéne ,de most komolyan egy ilyen hülyeség miatt? Nevetséges. Válasszunk kitől akarok élebaszást? Az igazgatótól.... Vagy az edzőtől.... Még mindig az igazgató a kecsegtetőbb. A francba már. Én edzésre akarok menni.

Jajj, Istenem visszajött. Miért érdemeltem ezt az idiótát? Hát menjen már haza. Komolyan a nap 24 órájában velem akar lenni? De fasza.
- Tudom ,hogy csak miattam szeretsz ide járni és ,hogy óriási késztetést érzel arra ,hogy lenyald a nadrágomban lévő szerszámom. Ha gondolod megteheted, de csak ha nincs valami halálos betegséged. - Gúnyolódtam. - Miér nem húztál haza? - Ezt a rendességet. Hol a kupám ,amit épp most nyertem? Na már. Itt kéne lennie. Habár ,már így is tele van a szobám. Foci... Kosár... Versenyúszás.... Komolyan el kellene szállnom. De én nem teszem. Mert ilyen jóféle vagyok.
- Adam... Szépségem! - Köszöntött minket Den. Ekkora lúzert. Hogy lehet ilyen idiótán nyomulni? - Ugye nem veszitek komolyan ,az itt maradást? A rohadás sem üldögél itt. Ad ,te menjél edzésre ... Szivi te meg gyere velem ,csinálunk valami nagyon jót. Tudod kuki a punciba. - Ez fogyatékos. Miért csak én vagyok ebbe suliba normális? Na nem is baj.
- Na ,jól van én szerintem húzok ,ti meg azt dugdoztok amit akartok. Hallod gyere már. - Löködtem meg Dent.
- Jól van megyek. Ne tessék itt a számom. Hívj ,amint szabad vagy. - Adott Jadenek Den egy számot, aztán pofán nyalta. De most komolyan ,nem csók, nem puszi, hanem pofán nyalta. Mondom ,hogy kutya.
- A viszont nem látásra hervasztóka. - Rántottam ki cuccomat szekrényemből, majd becsaptam és már indultam is a pálya felé....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése