2011. április 24., vasárnap

Adam

Csóválja a farkát? Nem úgy volt, hogy lány?- Miért nem tudtak összerakni valami macskakedvelő idióta csajjal, aki fülig érő szájjal és teljes odaadással pesztrálgatná azt a hülye állatot hétfő reggelig? Jézus Isten... Péntek délután van, mit csinálunk mi ezzel a szörgombolyaggal addig? Hát van egy olyan érzésem, hogy ebből a macskából hétfőg egy megmérgezett, vagy egy éhen halt, vagy egy, széttépett , vagy nem tudom milyen de döglött lesz az biztos. Miért nincs itthon a húgom? Ő legalább eljátszogatna vele, úgyis szeretne egy "cicát". Közben kishillyán fél arcom csapódott a kocsi ajtóval együtt. Komolyan ha nem ilyen gyorsak a reflexeim akor tuti elvitte volna a fél fejemet az ajtó amit ez az "imádni való" idióta vágott be előttem.
- Komolyan ezt fogjuk játszani? - Fontos nekem a biológia? Lehet... Őszintén szólva fogalmam sincs. Apám is ezért rágja egyfolytában a fülemet. A jövőmről semmi elképzelésem sincs, majdcsak alakul valahogyan. Ha pedig a végén egy kukában fogok fetrengeni, hát akkor az is úgy alakult.
- Nem, nem fontos. - Húztam meg a vállamat. kezeimet kocsim ablakára helyeztem, a lány mindkét oldalára és kissé félreérthetően közeledtem hozzá, de épp ez benne a vicces.
- Na szóval Miss "énvagyokavilágközepe". Két választásod van. Vagy vigyázol arra a macskára egyedül, vagy felajánlom Dan cimborámnak, hogy cseréljünk párt. És szerintem nála nem az lesz az első probléma, hogy ki vigyáz a macskára, sokkal inkább, hogy ne másszon rád az első pillanatban. Na mit választasz?- Elégedetten és győzelemittasan elmosolyodtam miközben kezeimmel elrugaszkodtam az ablaküvegtől.
- Na jó, kedves ember vagyok. Dolgozzunk csapatba. De viszont akkor egészen hétfő reggelig együtt vigyázunk erre a dögre. Ugye milyen rendes vagyok? Na szóval hétfőig rajta tartjuk a szemünket, együtt. - Vajon mikor esik le neki mire céloztam?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése